نحوه رفع خطای not found 404 در وردپرس

نحوه رفع خطای not found 404 در وردپرس

وردپرس یک CMS قدرتمند است. بعضی اوقات ، یک ترفند جزئی می تواند وب سایت شما را غیرقابل دسترس کند.

با این حال ، پیدا کردن راه حل برای هر مشکل وردپرس بسیار آسان است. در گذشته برخی از متداول ترین مشکلاتی که کاربران وردپرس با آن روبرو هستند را پوشش داده ایم.

مانند خطای سرور داخلی یا خطا در ایجاد اتصال به بانک اطلاعاتی. یکی دیگر از مشکلات رایج که اکثر کاربران وردپرس در برخی مواقع با آن روبرو هستند ، ارسال های وردپرس با خطای 404 است. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های وردپرس را با خطای 404 برطرف کنید.

معمولاً در این سناریو یک کاربر می تواند به قسمت مدیر وردپرس ، صفحه اصلی وبلاگ خود دسترسی پیدا کند ، اما هنگام دسترسی به یک پست تنها ، یک خطای 404 پیدا نشد.

اول از همه ، بیشتر اوقات که پست های شما همچنان در آنجا هستند و کاملاً ایمن نیست ، وحشت نکنید. این معمولاً در صورتی اتفاق می افتد که پرونده .htaccess شما حذف شده یا در قوانین بازنویسی خطایی رخ داده است.

کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات پیوند یکتا خود را برطرف کنید.

به تنظیمات »پیوند های یکتا بروید ، و بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

رفع ارور 404 نوشته ها

این تنظیمات ، لینک مجدد شما را به روز می کند و قوانین بازنویسی را مجدد اصلاح می کند. در اکثر موارد این راه حل خطای وردپرس 404 را رفع می کند.

با این حال ، اگر این راهکار کار برای شما مفید نبود ، پس احتمالاً باید فایل .htaccess خود را به صورت دستی به روز کنید. با استفاده از FTP به سرور خود وارد شوید و پرونده .htaccess را که در همان مکان قرار دارد ، تغییر دهید.

حتما بخوانید :)  آموزش گام‌به‌گام تست استرس وبسایت وردپرسی

ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با تغییر مجوزها به 666 ، پرونده را به طور موقت قابل نوشتن کنید. سپس راه حل اصلی را تکرار کنید. فراموش نکنید که مجوزها را به 660 تغییر دهید. همچنین می توانید این کد را به صورت دستی در پرونده .htaccess خود اضافه کنید:

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress

برای سرورهای محلی رفع شود

اغلب طراحان و توسعه دهندگان وردپرس را با استفاده از سرور محلی یا همان لوکال هاست برای اهداف آزمایش بر روی رایانه های خود نصب می کنند. اگر می خواهید از پیوندهای کاملاً زیبا استفاده کنید ، باید Rewrite_module را در پیکربندی Apache MAMP ، WAMP یا XXAMP خود فعال کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا پست های خطای 404 در وردپرس را برطرف کنید. آیا این راه حل برای شما کار کرده است؟ آیا راه حل دیگری دارید که برای شما کار کرده باشد؟ لطفاً آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما می خواهیم این مقاله را تبدیل به یک منبع جامع برای کاربرانی کنیم که با این مشکل برخورد کرده اند.

موفق پیروز باشید

https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-wordpress-posts-returning-404-error/

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید